86-letnia zakonnica w reklamie NIKE pokazuje, że wiek nie musi być żadnym ograniczeniem

foto: YouTube.com/nike
Siostra Madonna Buder może się pochwalić naprawdę wielkimi osiągnięciami sportowymi. Udało jej się m.in. 40 razy (!) ukończyć słynny triathlon Ironman, z którymi czasem nie radzą sobie nawet najbardziej wysportowani młodzi zawodnicy.
Żelazna siostra Madonna
Wielkiej odwagi zakonnicy nie brakuje. Chociaż początkowo należała do tradycyjnego zakonu, wystąpiła z niego i w 1970 roku postanowiła założyć stowarzyszenie Sisters for Christian Community, które pozwoliło jej na uprawianie aktywności sportowych o wiele częściej.
Cała przygoda siostry Buder ze sportem rozpoczęła się od warsztatów prowadzonych przez księdza, który przekonywał uczestników, że bieganie jest bardzo dobrym sposobem na osiągnięcie harmonii ciała i umysłu. W związku z tym poważne bieganie rozpoczęła dopiero w wieku 50 lat, zaś swój pierwszy triathlon Ironman ukończyła mając 65 lat, w 1985 roku na Hawajach. Dzięki swoim osiągnięciom zyskała przydomek "Żelaznej Zakonnicy".
Zakonnica w reklamie NIKE
Zakonnica często bierze udział w charytatywnych biegach i podkreśla, że do wszystkiego można dojść małymi krokami.
"Twoje nastawienie nigdy cię nie opuszcza, zawsze jest przy tobie. To dzięki niemu coś osiągasz albo wręcz przeciwnie - działasz na własną niekorzyść. Jeśli zachowujesz optymistyczne podejście, możesz zmienić coś negatywnego w pozytyw.
"
Z powodu wielkiej pasji do sportu i równie wielkiego dystansu, który ma siostra Madonna ma do siebie i swojego wieku, firma NIKE postanowiła zaprosić ją do udziału w reklamie, w ramach kampanii "Unlimited". Wystąpili w niej już m.in. 19-letnia gimnastyczka Simone Biles, która na Igrzyskach Olimpijskich w Rio de Janeiro zdobyła cztery złote medale i jeden brązowy, a także Serena Williams, jedna z najbardziej utytułowanych tenisistek świata.
Zobaczcie, co pokazała w reklamie!
Niech siostra Madonna będzie dla Was inspiracją. Do dzieła!